Ljudberättelse till kursen 2it026

Nu ni go vänner! Nu har jag gjort klart min ljudberättelse!
Måste säga att det var inte lika lätt som jag väntat mig, men kul var det och klart blev det.

Det jag har gjort är att jag har tagit ljudklipp från sidan https://www.freesound.org/ och sedan redigerat och timat in dom i programet audacity. Det tog mig ca 22 timmar att få ett färdigt resultat med själva klippningen i Audacity och den totala processen från skratch tog ungefär en vecka.

Så här blev mitt resultat på temat ”The last man on Earth sat alone in a room. There was a knock on the door…”

Nästa grej som väntar bli en inläsnings uppgift! Inte mitt favorit ämne att läsa men ser ändå fram emot det då jag känner på mig att jag verkligen kommer att ha nytta av min läsning.

Ha det bra fram till nästa gång, i hörs!

2 reaktioner på ”Ljudberättelse till kursen 2it026

Lämna en kommentar